|
Post by Ullan on Mar 12, 2005 6:57:33 GMT -5
I wrote a long thing and agin, GONE! I would like to have your e-mail. The I can write in Swedish. I tried to become a member, but I had password problems. Maybe I´ll try later.
Yesterday I picked a lot, but today I feel I wont. Anyway, the last week has been good so I feel proud about myself!
Have a nice saturday evening:)
|
|
Greta
New Member
|
Post by Greta on Mar 13, 2005 7:28:22 GMT -5
Hej Ullan Nu finns min e-post i min profil. Klicka på mitt namn så kommer du dit. Du kan även välja att skicka mig ett privat meddelande på den här siten, genom att i min profil klicka på "Send this member a private message". Då sr jag det när jag loggar in och det är bara jag som kan läsa det. jag hade en fin lördag kväll. Men nu är det söndagsångest och pillande. Varför ska det vara så på söndagar?
|
|
Greta
New Member
|
Post by Greta on Mar 13, 2005 12:21:18 GMT -5
I use to think that a big reason for my picking is bad self asteam, that I´m never satisfied with my self and never feeling that I do good enough, everyone at work hates me, they just don´t want to tell me, and so on...
But, if I think more about it. No one can be loved by everyone. You can never satisfy all the wishes that people have. And the most important: If I look at other people at work, are they apprishiated for what they do? Are they loved by everyone? No way! But they stilll go on working and living. So, the goal can´t be to be loved by everyone. The goal must always be to be loved by your self. I´m doing good, and it has to be my own opinion that matters. If I´m not satisfied with my self, THEN I have a problem.
|
|
|
Post by PillanUllan on Mar 15, 2005 9:07:33 GMT -5
Hej! Man har tråkigt på söndagar och blir lat. Man gräver ned sig i negativa tankar om sig själv. Jag har ett boktips till dig. Du måste köpa och läsa den! Jag garanterar att du kommer tänka lite annorlunda och kanske få ett bättre självförtroende av den! Jag har läst den, och jag fick bättre självförtroende. Det var ett år sen, ikväll ska jag börja läsa om den. Man blir glad av den, dessutom är den billig:) Den heter "Känn rädslan och våga ändå", av Susan Jeffers. Finns att köpa på akademibokhandeln. Eller kolla här: www.adlibris.se/shop/product.asp?isbn=9153418727&mscssid=V37AXXNJ3U2D9MAG5H491W6WB9249606Den fick massa bra kritik i en tidning jag läste förut och det var därför jag köpte den. Det står mycket om att man ska slå bort allt negativt gnäll om sig själv. Tillslut identifierar man sig med det. Tänk att du är bra, även om det inte känns så, man mår faktiskt bättre då. Men läs boken för det är svårt att beskriva här. Du kommer att må bättre av den. Jag vet! Igår pillade jag, och blev lite deppig. Men inte jättedeppig! Så det kändes bra. Idag pillade jag ingenting på morgonen och jag tror att detta kanske blir min första pillfria dag! Kvällen är dock på väg och jag har en feting i pannan... Men jag ska fasen låta den va för din skull Greta! 1:a pillfria dan, here I come!!!!
|
|
|
Post by hoppe on Mar 28, 2005 10:15:14 GMT -5
Hi Greta and Ullan Hope you two are doing well. I understand it might sometimes be easier to communicate in your mother tongue and not English. Since you are from Sweden, I was wondering if you know about the www.bdd-sverige.net site? It is for BDD-sufferers, but a lot (maybe most) have issues with their skin. I have been on the side a few times (since I live in Sweden), but since my Swedish is not so good in writing, I have given up posting on the site. Maybe you can find some help there? Best wishes! hoppe
|
|